نوشته شده توسط : آموزشگاه آپادانا

دوره آموزش طراحی سایت و سئو در تبریز

دوره بهینه سازی سایت برای موتور جستجو یا سئو مناسب برای برنامه نویسان وب، طراحان سایت، دارندگان وبسایت و وبمسترها می باشد. با توجه به تغییرات متعدد الگوریتم های موتور جستجو و استانداردهای وب، برای هر سایت یا اپلیکیشنی لازم است که اصول سئو را رعایت کند که بتواند کاربر بیشتری را از طریق موتور جستجو جذب کند.

 در دوره آموزش سئو آموزشگاه آپادانا ، اصول سئو سایت بر طبق قوانین و دستورالعمل های گوگل آموزش داده خواهد شد. کلاس آموزش بهینه سازی سایت به شما کمک می کند که بازدید از سایت خود را به صورت هدفمند افزایش دهید و بازدهی سایت یا اپلیکیشن خود را بالا ببرید.

دوره آموزش سئو شامل موارد کدنویسی، محتوا، تنظیمات سرور، تبلیغات در موتور جستجو مانند گوگل و عوامل متعدد خارج و داخل وبسایت است. هر چقدر با برنامه نویسی HTML و CSS و JavaScript بیشتر آشنا باشید، در بهینه سازی سایت موفق تر خواهید بود ولی اگر با برنامه نویسی میانه خوبی ندارید باز هم در کلاس آموزش سئو می توانید با شیوه تولید محتوا صحیح، تبلیغات در گوگل ادوردز (سرویس تبلیغات در گوگل) و از همه مهمتر با گوگل سرچ کنسول آشنا خواهید شد و می توانید سایت خود را توسط آن آنالیز کرده و در صورتیکه رفع مشکلات سایتتان نیاز به برنامه نویسی داشت، از برنامه نویس کمک بگیرید.

همچنین امکان برگذاری دوره بهینه سازی برای موتور جستجو به صورت خصوصی نیز وجود دارد. کلاس های خصوصی با دو هدف آموزش سئو و یا بررسی یک سایت از نگاه سئو برگذار می شوند که به کلاسهایی که بابت بررسی سایت از دید SEO برگذار می شوند، سایت مکانیک گفته می شود.

آموزش طراحی سایت و سئو در تبریز

سوالی که خیلی از افراد می پرسند این است که چرا باید سئو یاد بگیریم؟ پس از انکه سایتی را طراحی نمودید حالا نیاز دارید که اون سایت را برای موتورهای جستجو بهینه کنید آموزش سئو از این جهت دارای اهمیت است که شما با انجام عملیات سئو می‌توانید تعداد بازدید از سایت خود را افزایش دهید و درآمد بیش‌تری کسب کنید.

با آموزش سئو یاد می‌گیرید که چه کارهایی انجام دهید تا سایت شما همیشه در صفحه اول موتورهای جستجو باشد. شاید با مطالعه مقاله ها و فیلم های آموزشی موجود در اینترنت بتوانید دانش خود را در مورد سئو افزایش دهید اما این ها به تنهایی کافی نیست شما حتما باید از یک کارشناس و متخصص سئو که در این حوزه فعالیت و تجربه دارد کمک بگیرید.

 شرکت طراحی سایت و سئو سعادت آباد تا کنون خدمات زیادی را در زمینه سئو سایت به مشاغل ارائه نموده است. نمونه کارهای آموزشگاه آپادانا نشان از سابقه درخشان آن در حوزه دیجیتال مارکتینگ دارد. تمام مهارت ها و اصول به روز مربوط به سئو را مطابق با اخرین استانداردها به شما آموزش می‌دهد.

اگر علاقمندان به آموزش سئو در تبریز هستید می‌توانید، به این آموزشگاه مراجعه کنید. آموزشگاه آپادانا در تبریز متشکل از تیم های سئو کار و متخصصین سئو است. که سال‌ها در زمینه سئو سایت فعالیت دارند. اگر هم صاحبان مشاغل هستید می‌توانید برای استفاده از خدمات این شرکت و یا مشاوره رایگان از راه های ارتباطی موجود در سایت، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آموزش سئوی سایت SEO

در این مرحله پر اهمیت آشنایی با ضرورت بهینه سازی وب سایت ها برای موتورهای جستجوگر، روش ایجاد محتوای سئو شده، ابزارهای یافتن کلمات کلیدی، نکات مهم برای بهینه سازی URL سایت، روش افزایش سرعت سایت، استفاده از متا تگ های مرتبط با سئو، استفاده از سایت مپ برای سئوی سایت، استفاده از اسکیما، استفاده بک لینک ها در سئو، کار با ابزارهای سئو سازی وب سایت، بهینه سازی سایت با GTmetrix و MOZ ، کار با گوگل وبمستر، کار با Google Analytics ، Google Ads ، Google Trends و بسیاری مطالب دیگر را فرا می گیرید.

آموزش طراحی وب سایت با وردپرس Wordpress

امروزه استفاده از سیستم های مدیریت محتوای وب یا CMS ها بسیار متداول و پرکاربرد شده است. بنابراین طراحی وب سایت با وردپرس Wordpress بسیار جذاب و هیجان انگیز بوده و نیازی به تسلط به زبان های برنامه نویسی وب مانند زبان برنامه نویسی PHP نخواهید داشت.

در آموزش طراحی وب سایت با وردپرس آشنایی با مفاهیم اولیه و انواع وب سایت ها، آموزش نصب وردپرس بصورت لوکال هاست، نصب وردپرس روی هاست آنلاین، آموزش سی پنل Cpanel ، معرفی و نصب انواع قالب های وردپرس، کار با برگه ها و نوشته های وردپرس، آموزش نصب افزونه و کار با افزنه های مهم، کار با افزونه Yoast ، کار با افزونه های پیامک و ایمیل و چت آنلاین، کار با افزونه های امنیت وردپرس، آموزش کامل ووکامرس، آموزش نصب درگاه های بانکی و نحوه فعال سازی پرداخت اینترنتی، درون ریزی و برون ریزی در وردپرس، آموزش کار با ابزارک ها، آموزش کار با فهرست و ساخت منوها، کار با افزونه های گوگل وب مستر آنالیز، افزونه های کاهش حجم عکس و آپلود فیلم های آموزشی و بسیاری مطالب دیگر را فرا می گیرید

آموزش خرید هاست و دامین Domain , Host ، تنظیمات کنترل پنل هاست، نحوه آپلود سایت و...

اجرای پروژه عملی طراحی وبسایت با وردپرس wordpress

سر فصل های دوره آموزش طراحی سایت و سئو در تبریز

  • آشنایی با نحوه خرید هاست و دامنه، اتصال هاست به دامنه
  • آشنایی با سیستم های مدیریت محتوا-جوملا و وردپرس
  • کار با دایرکت ادمین و سی پنل
  • آموزش نصب وردپرس
  • آموزش خرید پوسته و قالب، افزونه های کاربردی وردپرس
  • تمرین عملی راه اندازی وب سایت شرکتی و فروشگاه اینترنتی
  • اتصال درگاه بانکی به وب سایت

کلاس آموزش طراحی سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس

سیستم مدیریت محتوا یا اصطلاحاً cms نرم افزار نیمه آماده می باشد که به کمک آن می توان بدون نیاز به کدنویسی و یادگیری برنامه نویسی سایت طراحی کرد، از انواع معروف و پر استفاده از اینگونه سیستم ها می توان وردپرس، جوملا و دروپال را نام برد که معروف ترین، محبوب ترین و ساده ترین آنها وردپرس می باشد.

شما در کلاس آموزش طراحی سایت با وردپرس بدون آنکه به کدنویسی نیاز داشته باشید می توانید طراحی سایت را فرا بگیرید و مسلماً هزینه این کلاس کمتر از هزینه آموزش طراحی سایت با برنامه نویسی می باشد، اما اگر بخواهید طراح سایت خبره و کار آزموده ای شوید توصیه می شود در دوره های آموزش طراحی سایت با برنامه نویسی شرکت کنید.

برای طراحی سایت با وردپرس به چه هاستی نیاز داریم

همانطور که قبلاً توضیح داده شد هاست فضای میزبانی می باشدشما به هاستی نیاز دارید که حداقل ۲۰۰ مگابایت فضای خالی داشته باشد و امکان ایجاد دیتابیس و انتخاب ورژن php را نیز داشته باشد.

همچنین حداقل ۵۰۰ مگابایت رم (Ram) داشته باشد، البته انتخاب هاست با توجه به فاکتور ها و معیارهای متفاوتی صورت می گیرد، مثلا اینکه چه تعدادی بازدید کننده دارید و یا اینکه حجم کد ها در وب سایت شما چقدر است و به چه میزان می خواهید از منابع سخت افزاری هاستی که خریداری می کنید استفاده کنید.

هر چقدر توضیح پروژه شما گسترده تر باشد و میزان بازدید کننده های سایت بیشتر باشد باید هاست قوی تری تهیه کنید، یعنی آنکه میزان رم (Ram) و سی پی یو (CPU) و مموری (Memory) هاست بیشتر باشد تا بتوانند هم اطلاعات بیشتری را در خود ذخیره کند و هم بهتر آن را پردازش کند.

دامنه ایرانی چیست و چه تفاوتی با دامنه خارجی دارد

برای طراحی سایت با وردپرس همانطور که قبلا نیز اشاره شد حتماً نیاز دارید که یک دامنه اینترنتی داشته باشید، دامنه هایی که پسوند آنها غیر از دات آی آر (ir.) می باشد دامنه های بین المللی هستند و متعلق به کشور خاصی نمی باشد اما دامنه ای که پسوند آن آی آر (ir) می باشد متعلق به ایران است.

هر کوری برای خود یک دامنه دارد مثلاً دامنه کشور روسیه ru که مخفف Russia می باشد است همانطور که می‌دانیم ایران تحریم است بنابراین دامنه‌های ایرانی نیز شامل تحریم می باشد پس توصیه می شود برای راحتی کار از دامنه های خارجی و بین المللی مانند دات کام (com.) استفاده کنید.

نام دامنه شما  می تواند هر نامی که دوست دارید باشد اما معمولاً تعداد زیادی از نام هایی که شما انتخاب می کنید قبلا توسط شخص دیگری انتخاب شده است بنابراین باید نامی را انتخاب کنید که قبلا انتخاب نشده باشد.

پیش نیاز

  • آشنایی با کامپیوتر و اینترنت (الزامی)
  • آشنایی مقدماتی با طراحی وب و گرافیک وب (مفید و غیرالزام آور)
  • در این دوره دانشجو باید آشنایی خوبی با مباحث ux بدست آورده و توانایی طراحی رابط کاربری وب و اپلیکیشن با نرم افزار Adobe Xd را بدست آورد.

مزایای دوره آموزش طراحی سایت و سئو در تبریز

در پایان دوره مقدماتی مدرک دوزبانه مجتمع آموزشی آپادانا به دانش پذیران اعطا می گردد.

تمرکز این دوره بر روی بهینه سازی جستجو در موتورهای جستجو است. این دوره تکنیک هائی که بتواند رتبه سایت شما را در لیست جستجوی موتورهائی مانند گوگل (Google)، یاهو (Yahoo)، بینگ (Bing) و یا سایر موتورها بهبود دهد. در واقع سایت هائی  که در صفحه اول موتورهای جستجو قراردارند به این معناست که بیشترین درخواست را در صفحات جستجو دارند و می توانند بیشترین بازدیدکننده و درنهایت بهترین کسب و کار را داشته باشند.

زمانی که بخواهید از طریق فضای مجازی تبلیغات انجام دهید نیاز به پرداخت هزینه به سایت ها و یا پیج هائی دارید که این کار را برای شما انجام می دهند. ولیکن موتورهای جستجو این کار را برای شما بدون هزینه انجام می دهند.

SEO سخت و پیچیده نیست، تنها نکاتی دارد که می بایست آن ها را به صورت عملی به کار گیرند. بنابرین پس از یادگیری این نکات آنها را در سایت هایی به صورت تستی پیاده سازی نمائید، تا بتوانید از آن در پروژه های بزرگتر استفاده کنید.

آموزشگاه آپادانا دوره های اشتغال محور دیگری نظیر دوره های تعمیر برد های الکترونیکی ، دوره تعمیرات تجهیزات دندانپزشکی، دوره تکنسین آزمایشگاه و ... را برا علاقمندان برگزار می کند.

 

 

 




:: برچسب‌ها: آموزش سئو , آموزش طراحی سایت در تبریز , آموزش وردپرس در تبریز ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: